niedziela, 9 grudnia 2012

pertraktacje




- mamo, chcę spać u Ciebie i u Taty dziś.
- ale umawiałyśmy się że  możesz spać tylko w piątek albo sobotę. a dziś jest niedziela!
- ale chcę u Ciebie!
- ale przecież masz swoje łóżko, nowe, dla dużych dziewczyn!
- ale jest za ciasne!
- ????
- za dużo misiaków tam śpi!
- to ja je zabiorę!
- nie, one nie mogą spać same mamo! muszą spać ze mną! u Ciebie!
- to kto będzie spał w twoim łóżku??
- może Ty mamo?
- ale ja mam swoje łóżko i lubię w nim spać.
- ja też lubię w nim spać.
- ale była inna umowa. to czemu mam się zgodzić żebyś dziś znowu spała u mnie?
- bo trzeba się dzielić!!


no trzeba ;)

10 komentarzy:

  1. hehehe... ja tam nie mam takich problemów jeszcze:P Przy okazji zapraszam na candy u mnie (trwa jeszcze tylko dwa dni). Może akurat spodobają Ci się tykwowe lampy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, przepiękne te Twoje Tykwy :) zapisuje się na candy!

      Usuń
  2. urok dzieci, potrafią powalić ;)jak ja to kocham
    Buziaki dla Lusi

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahaha, rozłożyło mnie to na łopatki. Jak tu nie poddać się takim silnym argumentom? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra jest! :))
    No i z logiczna wypowiedzia sie nie wygra:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...