piątek, 1 lutego 2013

Nella Cordelia

jeden z najpiękniejszych i najbardziej wzruszających opisów miłości macierzyńskiej jakie czytałam :

http://www.kellehampton.com/2010/01/nella-cordelia-birth-story.html

enjoy the small things....

ps. najbardziej wzruszył mnie moment ze straszą siostrą, która po prostu była dumna z tego że została starsza siostrą. i nic innego się nie liczyło.
ps.2  a czteroletni brat podobnej - choć innej dziewczynki stwierdził - "Ona jest po prostu wyjątkowa"
i tak jest! ( ucałowania dla słodziaka i jego siostry :) )

2 komentarze:

  1. Brakuje mi słów...
    Łzy jeszcze nie wyschły.
    Zbieram myśli, których zebrać chyba jeszcze nie zdołam.
    Idę pocałować i utulić moją córeczkę przez sen.
    Pozdrawiam nocą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi ta historia dalej siedzi w głowie. i myśli też różne. a co by było gdyby...i jak zaskakujące potrafi być życie...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...