niedziela, 24 lutego 2013

przegląd tygodnia

-mamo, będę rysowniczką! tu narysowałam dziewczynkę która zastrzela krasnoludka, bo był niemiły!

-mamo, ugotujesz mi zupę rosółkową?

-Helenko, dlaczego nie powiedziałaś że rozlał Ci się sok na kanapie?
(dramatyczna chwila ciszy)
-wybacz mi mamusiu!

-mamo, lubię marchewkę. od wczoraj. ale już nie mam miejsca na nią w brzuchu. więc dziękuję ale nie chcę.

- oprócz tego była jeszcze Ciocia Ewcia, która zabrała nas na lody,
- i bitwa na śnieżki, na którą zeszło się pół osiedla a my mimo że nie przygotowane ubraniowo nie mogłyśmy odmówić sobie przyjemności wzięcia w niej udziału ;)
- i ciasto z przepisu Liski,  które podobnie jak za Pauliną chodziło za mną od czasu gdy przeczytałam przepis! mniam.
- i "Alladyn" w niedzielne popołudnie, gdy roztopy nie sprzyjały spacerom,
- i tak zleciał tydzień że nawet nie wiem kiedy.


2 komentarze:

  1. Tej bitwy na sciezki tez bym nie odpuscila:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I z energią i pysznie i refleksyjnie.
    Córeczki przemyślenia i wypowiedzenia -cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...