wtorek, 2 kwietnia 2013

Okrutna prawda

No więc...
Prawda jest taka, że to przeze mnie ta zima nie odchodziła tak długo.
Być może pamiętacie, że poprzednie święta spędziliśmy częściowo w szpitalu, częściowo w gorączce i malignie w domu. I praktycznie cała magia nas ominęła.
Więc ja wszem I wokół powtarzałam, jak to jestem zawieszona w czasoprzestrzeni i jak to czekam na Białe Święta.
No i się doczekałam :))
Więc sami rozumiecie... mea culpa... ;)
Ale święta , święta i po świętach.
Teraz to już na pewno wiosna przyjdzie !
Prawda?

Choć czasem wątpliwości mnie nachodzą.
Tym bardziej, że wiecie - " The Winter is coming" ;)



5 komentarzy:

  1. Ożesz Ty, no! ;)

    U nas co prawda śniegu niet, ale na powrót fajne wiosenne wichury.

    Zajączek przygrywał kolędy Wielkanocne ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i owszem :) "Chwała na wysokościach" parę razy zabrzmiała ;)

      Usuń
  2. Cudne zdjęcia córeczki i ona promienista, wiosenna, piękna - przecież to Panienka Wiosna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Siser zdjęcia jak z filmu "Ptaki" a nie ze ŚwiątWielkanocnych a przecież tyle nas tu było i tyle się działo ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...