czwartek, 13 października 2011

dla niewtajemniczonych

oznajmiam że wiersz z posta poniżej napisała moja Sister Ewson.
nie skopiowała z sieci.
nie przepisała z książki.
nie zamówiła u lokalnego wierszoklety.

napisała go sama.
SAMA!

wszystkich zainteresowanych wydaniem jej tomu wierszy proszę o kontakt z jej menedżerem, czyli ze mną.

ps.
czyż mój obraz z tego wiersza nie jest wspaniały? ależ ja jestem fantastyczna hehe.
ale rozumiem, w końcu mam urodziny :)

Sisterku mój kochany, jeszcze raz dziękuję :)
idę odświeżyć swoje stópki jak cytrusy ;)

4 komentarze:

  1. Pani Idzie życzę wszystkiego najlepszego, pociechy ze ślicznej córci i męża,
    spełnienia marzeń,
    wszystkiego czego sobie życzy.
    Pozdrawiam zagorzała czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo za życzenia
    i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ida, ja też życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!! Nie wiem czemu robię to z takim opóźnieniem :(
    Asia.

    OdpowiedzUsuń
  4. lepiej późno niż wcale hehe
    dziękuję bardzo Asiu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...