czwartek, 13 października 2011

Dziś są Mamy urodziny ...

...i życzenia ode mnie miała przywieźć Babcia Ania lecz pechowe wydarzenia wczorajszego dnia jak zwykle pokrzyżowały wszytskim plany.
Siostrzyczko obiecałam dawno temu ująć w rymach to Kim jesteś dla mnie i dla nas wszytskich, jak myślę . Wena twórcza przyszła dziś , bardzo wczesnym rankiem , przez otwarte okne niosące przeraźliwie mroźne powietrze.

Siostro ma ! Najdroższa! Najukochańsza !
Z krwi jednej, czystej 
jak rosa porańsza.
Siostro mej duszy i umysłu mego
co błądzi od dawna
po mokradłach życia smutnego
Jesteś mą ostoją,
wsparciem, filarem,
 przezroczystym szalem
osłaniającym mnie bezpieczeństwem
jak maska twarz w karnawale.

Jesteś mym źródełm inspiracji ,
pomysłów kopalnią i wiedzy stajnią.
Jeseteś mą wróźką w dniach zaczarowanych.
Jesteś mym mędrcem na drogach nieznanych ,
studnią moich dobrych i złych myśli w świat wysłanych .
Niczym gwaizda nadzieję niosąca
błyszczysz i wskazujesz
drogę , na której nie ma
marzeń horyzontu końca;

Jesteś kochanką mego podniebienia
zawsze gdy gotujesz coś "od niechcenia",
matki wzorem,
życia kolorem,
lustrem pokazującym me wady z upiorem.
Przyjaciółką , doradcą ,
bratnią duszą, czasem wybawcą,
światełkiem, drogowskazem, legendą na mapie,
pilotem, konduktorem, kapitanem w granatowej czapie...

Dziś dzieńTwój świętujemy
a ja wysyłam w eter me życzenia :
bądź zawsze taką , jaką jesteś
czasu działaniom nie daj się zmieniać ;)

Bądź gładka i powabna,
miej skórę jak aksamit,
szczupłe łydki, drobne nadgarstki,
stópki świeże jak cytrusy
zza południowych granic.

A dla ludzi wokół Ciebie
miej ocean cierpliwości i zrozumienia
o pojemności tak wielkiej,
że wszystkie ich wybryki 
 mający po prostu -  za plankton 
z łątwością  do połknięcia
nie do przegryzienia.





3 komentarze:

  1. nie, no przeszłaś samą siebie!
    wiersz fantastyczny!!!!!!!!!!!!!!
    i jaki długi :) myślałam że to będą ze trzy wersy hehe
    trochę mnie wyidealizowałaś, ale dobrze że tylko trochę ;)
    dziękuję kochana Sisterku!!!! bardzo bardzo bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne życzenia, od serca :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecie co N. powiedziałaby w takiej sytuacji
    ?????????????
    roiłoby sie od pii piiiiiiiiii pii pi piiiiiiii i na koniec PIIIIIIIIIIIIIII
    wiec powiem po niepolsku madafaka!!! :)
    BUZI

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...